
NEW FOOD SUMMIT У 2025 РОЦІ

Чи на часі зараз думати та говорити про інновації, тренди та технології, нові продукти та стратегії розвитку фуд-індустрії?
В умовах війни, енергетичної кризи і браку людського капіталу головна задача бізнесу – вижити, мінімізувати витрати, оптимізувати ресурси та процеси, не ризикувати і навіть завмерти. Водночас, світ стрімко рухається вперед, і перспективи вступу в ЄС підштовхують український агріфуд до активної інтеграції в європейський ринок. А це означає нові стратегічні рішення, нові стандарти та вимоги, нові технології, нові продукти.
І в такій розтяжці – між українськими викликами та європейськими перспективами – український фуд-бізнес має не просто встояти, а й забезпечити майбутнє зростання. Тільки балансуючи між бізнес-ефективністю сьогодні та інноваціями завтра, можна стати лідерами на міжнародному ринку і сприяти зростанню агріфуд-галузі
Ірина Бондаренко,
Алла Ліпінська
продюсерки New Food Summit
NEW FOOD SUMMIT –
КЛЮЧОВА ПОДІЯ ПРО ТЕХНОЛОГІЇ, ЛЮДЕЙ
ТА БІЗНЕСИ,
ЯКІ ЗМІНЮЮТЬ РИНОК ЇЖІ
Запрошуємо вас відвідати New Food Summit, щоб:
зрозуміти, як українському агріфуд-бізнесу забезпечити ефективність та зберегти маржинальність в сьогоднішніх умовах;
дізнатись про підходи та технології, які дозволять адаптувати свої продукти під вимоги ЄС та підкорити глобальні ринки;
отримати інсайти щодо змін на ринку і в поведінці споживачів, а також дізнатись про їжу в часи блекаутів та інші тренди в new food;
поспілкуватись з однодумцями – інноваторами, які вже створюють їжу нового покоління, знайти партнерів для втілення проривних ідей в цьому напрямку.

ФОРМАТ ПОДІЇ
22 жовтня – панельні дискусії та публічні інтервʼю. Такий формат дозволяє дізнатись про всі нові ініціативи на українському ринку їжі. Ми орієнтовані на свіжі кейси, огляд світових трендів споживання та виробництва їжі та актуальні дискусії з ключовими гравцями ринку та інвесторами.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
22 жовтня – подія відбудеться в Києві в КВЦ Parkovy, який відповідає сьогоднішнім потребам наших учасників у комфорті та захисті під час повітряних тривог. Також можлива участь в онлайн-форматі.
23 жовтня – другий день події проходитиме виключно в онлайн-форматі.
Більше 70 доповідачів – експертів з міжнародних та українських компаній, які залучені в розвиток продовольчої системи України на всіх рівнях.
New Food Bar – перша в Україні дегустаційна зона продуктів майбутнього.
EXPO-зона з інноваційними рішеннями та технологіями для Agro- та Food-сфер.
Сесія стартап-пітчингу – проривні ідеї та рішення в foodtech-секторі.
Вечірня програма й нагородження проривних продуктів року – якісний нетворкінг із лідерами галузі, потенційними партнерами та інвесторами.
23 жовтня — онлайн-день: розбір реальних кейсів експортного зростання від українських компаній, виступи міжнародних експертів із foodtech.
Якість контенту забезпечує Дорадча рада з представників компаній – інноваторів та ентузіастів ринку їжі.

ТЕМА 2025 РОКУ НА САМІТІ –
НОВІ КООРДИНАТИ ДЛЯ ЗРОСТАННЯ ФУД-БІЗНЕСУ
КЛЮЧОВА ТЕМАТИКА
Ми досліджуватимемо, як українські компанії можуть зростати попри виклики війни та які глобальні тренди відкривають нові можливості у світі та в Україні.
БЛОК 1. Маржа під тиском: у пошуках нових бізнес-стратегій
Українські фуд-бізнеси борються за маржу. Яка бізнес-стратегія більш ефективна? Велика розмова з лідерами фуд-ринку про дві управлінські розтяжки:
-
Виживання чи зростання? Завдяки чому сьогодні відбувається зростання? Де маржа у фуд-бізнесі?
-
Україна vs світ. На що вигідніше орієнтуватись: на зовнішній чи внутрішній ринок?
Європейський квиток: чи готовий український агріфуд-бізнес відповідати жорстким стандартам Європи?
Залучення грошей: де знайти ресурси для розвитку. Хто і на яких умовах готовий фінансувати фуд-індустрію сьогодні? Чи створять синдикативні моделі інвестування нові можливості для гравців ринку їжі?
БЛОК 2. Перспективні ніші та категорії
-
Заморожені продукти 2.0. Як перетворити їх на драйвер зростання без компромісів з якістю?
-
Зростання ринку безалкогольних напоїв з функціональним ефектом
-
Перспективи мʼясо-ковбасної категорії в Україні
-
Час пекарень: новий драйвер на фуд-ринку
БЛОК 3. New Food Thinking
Локальний споживач у контексті глобальних трендів. Як український споживач реагує на світові тренди? Які локальні тренди впливають на споживача? Що будуть купувати різні сегменти української аудиторії завтра і як до цього готуватися вже сьогодні. Акцент у дослідженні аудиторії: ветерани та українці, які повертаються додому з інших країн.
Тренди на ринку їжі. Від нових смаків до нових форматів — що формує наше завтра.
Розроблення нових продуктів: чому компаніям так важко створювати справжні хіти? Погляд споживача.
Перспективи New Food в Україні. Класичні смаки та продукти все ще перемагають. Чи є шанс у New Food в Україні стати суттєвою нішею?
БЛОК 4. Longevity & wellness – тренд на здорову їжу
Світовий ринок їжі рухається у бік здоров’я, інновацій, персоналізації та стійкості. І все це на фоні кліматичних викликів та зміни смаків споживачів. В Україні тренд на здорове харчування також знаходить своїх споживачів.
-
Їжа крізь призму GLP-1: як інʼєкції для схуднення змінюють глобальну індустрію та коли цей тренд прийде в Україну?
-
Healthy Food & довголіття: нутрицевтики, протеїн, персоналізовані дієти, продукти нового стилю життя. Чи стане цей ринок цікавим для великих виробників?
АУДИТОРІЯ
В 2024 році New Food Summit зібрав більше 450 учасників — гравців агріфуд-екосистеми: представників харчової та переробної галузей, а також інших дотичних до виробництва та дистрибуції їжі компаній на різних етапах “від поля до тарілки”:
-
професіонали з сектору FMCG,
-
представники агробізнесу,
-
експерти рітейлу,
-
стартапи та ентузіасти стартап-екосистеми,
-
постачальники обладнання та технологій, виробники інгредієнтів та харчових додатків, компанії обслуговуючої сфери,
-
представники HoReCa,
-
аналітичні та консалтингові центри, навчальні заклади,
-
дистриб'ютори,
-
логістичні компанії,
-
фахівці з упаковки,
-
представники інвестиційного та банківського сектору,
-
виробники товарів для тварин,
-
інші сфери.
Подія об'єднала стратегів та інноваторів, які мислять масштабно, діють проактивно та мають амбіції. Серед учасників за посадою:
-
власники, співвласники та засновники компаній,
-
СЕО, директори та заступники директорів,
-
директори підрозділів, керівники відділів та проектів,
-
менеджери з розвитку, маркетинг-менеджери та трейд-менеджери
-
технологи та інші фахівці.
Приєднуйтесь до New Food Summit, якщо ви шукаєте нові можливості розвитку для свого бізнесу, прагнете забезпечити його операційну ефективність, а також хочете дізнатися про останні тренди та інновації у сфері new food.













































