
ПРОГРАМА
Зал 1
Ведучий події: Тимур Мірошниченко
9:00–10:00
Реєстрація учасників та ранкова кава
10:00–10:10
Відкриття події. Вступне слово від організаторів
CEСІЯ 1. Маржа під тиском: проектування нових бізнес-стратегій
10:10–10:30
"Світові тренди: куди рухається глобальний агріфуд і де місце України сьогодні"
Глобальні тренди вже змінюють поведінку споживачів, продукти і полиці, тиснуть на операційну модель, а відтак і ламають звичний P&L.
-
Коли і у якому вигляді ця хвиля докотиться до України?
-
Які стратегічні вектори зростання світові тренди відкриють українському агріфуду?
-
Які питання потрібно винести на раду директорів уже сьогодні, щоб задовольнити завтрашній попит?
10:30–11:10
Панельна дискусія "Європейський квиток: чи готовий український агріфуд-бізнес відповідати жорстким стандартам Європи?"
Європейські вимоги – це водночас і жорсткий виклик, і трамплін. У найближчі роки вони змінять правила гри: від підходу до якості продукту та простежуваності до логіки партнерств і формування маржі. Обговоримо, до чого агріфуд-бізнесу готуватися вже сьогодні й як перетворити відповідність стандартам на конкурентну перевагу. Що має змінитись в мисленні, процесах і підходах українського агріфуд-бізнесу, щоб виходити на ринки ЄС швидше, з меншим ризиком і вищою ціною контракту.
Модераторка:
Учасники:
Олександр Ясинський, співвласник та комерційний директор "ТЕРРА"
Олена Стретович, керівниця "Органік Мілк", "Органічний мʼясний продукт" та "Домашня курочка"
11:10–11:30
"Від лану до глобального ринку: вікно можливостей агрохарчової переробки України"
Вперше в Україні публічна презентація дослідження "Можливості та виклики для розширення агропродовольчої переробки в Україні", проведеного Deloitte Ukraine за підтримки ЄБРР. Обговоримо важливі для індустрії запитання:
-
Чи є перспективи подальшого розвитку агрохарчової переробки в Україні у порівнянні з країнами зі схожою моделлю господарювання?
-
Які глобальні та локальні тренди рухають галузь?
-
Вектор розвитку – внутрішній ринок чи експорт?
-
Які ключові переваги має Україна з точки зору переробки та як їх краще використовувати?
-
З якими викликами зіштовхуються переробники сьогодні та чого слід очікувати в майбутньому?
-
В яких категоріях найбільший потенціал зростання з точки зору інвестора?
11:30–12:25
Панельна дискусія "Чи можна сьогодні зростати в рази на ринку їжі?"
Економічний спад, інфляційний тиск, міграція платоспроможних споживачів і кадровий дефіцит – це далеко не повний перелік викликів, з якими стикається український бізнес щоденно. Але, коли більшість говорить про виживання, дехто зростає й масштабується. Обговоримо стратегічні рішення та дії, що забезпечують n-кратне зростання бізнесу:
-
Джерела зростання: якими вони є сьогодні?
-
Куди мігрує додана цінність і де лежить майбутня маржа?
-
Які бізнес-моделі забезпечують зростання та капіталізацію?
-
Україна чи світ: які ринки пріоритетні і чому?
-
Куди інвестувати ключові ресурси та фокус уваги?
Учасники:
Сергій Вовченко, голова наглядової ради групи компаній "Молочний Альянс"
Ірина Брославцева, CEO компанії CupSoul (food-напрям корпорації "Біосфера")
Олена Вовк, співвласниця біотех-компанії Enzym Group та петфуд-виробника Kormotech
12:25–13:15
Панельна дискусія "Хто і на яких умовах фінансує food-індустрію?"
Після циклу підвищення ставок і полікризи капітал для агрохарчової галузі став вибірковим: пріоритет отримують проєкти з доведеною стійкістю (ESG), прозорою простежуваністю та зрозумілим де-риском. Вимоги інвесторів і банків формуються під впливом нових стратегій розвитку сектору.
На цьому тлі ключові практичні питання — хто реально фінансує сьогодні агріфуд-сектор та на яких умовах? І чи відкриють синдикативні та blended-структури нове вікно можливостей для угод у food-індустрії?
Учасники:
Денис Сичков, принципал Horizon Capital
Данило Якуб, засновник компанії Diligent Capital
Анна Лебединець, асоційована директорка, старша банкірка департаменту агробізнесу ЄБРР
Олександр Колб, генеральний партнер та співзасновник венчурного синдикату Toloka.vc
13:15–14:15
Ланч. Під час обіду – дегустація на New Food Bar та робота журі конкурсу «Проривний продукт року»
13:50–14:10
Презентація під час ланчу "Як комерціалізувати традицію"
Зал 1
CEСІЯ 2. Перспективні ніші та категорії
14:15–14:35
"Тренди: хто визначає, що ми їстимемо завтра"
Спробуємо заглибитись у механізми виникнення трендів та подивитись на визначні впливи.
14:35–14:55
"Споживчий кошик війни: як змінюється раціон українців під тиском воєнного часу"
Від хаотичного запасання продуктів до більш раціональної економії та турботи про власне здоров’я: війна сформувала нові харчові стратегії українців. Завдяки свіжій хвилі дослідження Gradus Research ми побачимо, які тенденції закріпилися у 2025, які зникли, а які лише з’являються.
І спеціально для New Food Summit — інсайти з нового етнографічного дослідження Gradus, що занурює у щоденні практики українців і показує, як реальні сім’ї формують своє меню, обирають продукти та поєднують харчування з ритмом воєнного життя.
14:55–15:15
"Український ринок м’ясо-ковбасних виробів: чи є шанс на зростання?"
15:15–15:55
Панельна дискусія "Чи можуть заморожені продукти стати драйвером зростання?"
Учасники:
Анастасія Шмуляєва, керівниця розвитку категорії "Готова їжа" компанії МХП
Олег Міщенко, власник Bakery Food Investment
Анна Мензатюк, директорка зі стратегічного розвитку бізнесу компанії ЮГФУД (ТМ VALESTO)
15:55–16:35
Панельна дискусія "Безалкогольна революція: як покоління Z змінює індустрію напоїв"
Учасники:
Олена Мішкіна, віцепрезидентка з продажу Carlsberg Ukraine
Анна Куліш, керівниця відділу безалкогольних та слабоалкогольних напоїв Wine Bureau | goodwine
Віктор Квашенко, CEO KR Ingredients (ТМ Elekta, Wanted Vegan)
16:35–17:00
Кава-пауза
CEСІЯ 2. Перспективні ніші та категорії (продовження)
17:00–17:30
Панельна дискусія "Хлібна хвиля: як розвивається ринок пекарень"
Ринок пекарень переформатовується: поряд з активним зростанням спостерігається хвиля закриттів. Чому одні процвітають, а інші змушені йти з ринку? З якими продуктом, форматом і ціною сьогодні можна не просто втриматися, а зростати? Та які бізнес-моделі дозволяють розвиватись і генерувати маржу (франшиза, власна мережа чи гібрид).
Учасники:
Данило Триндюк, співзасновник мережі просторів хліба і кави "Бо Хліб"
Юлія П'ятницька, співзасновниця та директорка пекарні Bakehouse
CEСІЯ 3. New Food Thinking
17:30–17:45
"Вміли готувати та не вміли подавати: чому ми ігноруємо половину ринку?"
Бренд-шефи докладають неймовірних зусиль, щоб створити унікальні смаки для своїх новинок. Але половина покупців не звертають на це уваги. Чому так? Що робити з невдячною половиною клієнтів? Чого вони насправді хочуть, і чому вони не кажуть про це на тестуванні?
17:45–18:30
Панельна дискусія "Від провалу до прориву: як народжуються хіти на ринку їжі"
Чому ключ до інновацій — не лише в технології, а в розумінні людини. Розмова з тими, хто вже знайшов свою відповідь.
-
Які "факапи" у запуску продуктів ви вважаєте найбільш цінними для навчання?
-
Як зрозуміти, чи новий продукт має довгострокове майбутнє, а не лише «ефект новизни»?
-
Як змінювати продукт після перших відгуків: радикально чи поступово?
-
Як виглядає воронка ідей – хто в компанії генерує ідеї, а хто – вдосконалює
-
Як сформувати ідеальні пропорції: технологій, смаку та досвіду клієнта?
-
Яку роль відіграє стратегія бренду у виборі новинок, а яку — інтуїція команди?
-
Як побачити потреби споживачів, про які вони самі ще не говорять?
Модератор:
Учасники:
Марина Горобець, директорка з розвитку групи компаній "Глобино"
Артем Зоненко, керівник відділу молочних продуктів та морозива Wine Bureau | goodwine
Петро Мисливий, генеральний директор ТОВ "Аграна Фрут Україна"
18:30–18:40
Церемонія нагородження "Проривний продукт 2025"
18:40–19:40
Нетворкінг-коктейль
Зал 2
Ведуча: Ірина Бондаренко, співпродюсерка New Food Summit
CEСІЯ 1. Агріфуд-рішення
14:15–14:45
Панельна дискусія "Між полем і полицею: де з’являється додана вартість"
Агрохолдинги, які десятиліттями робили ставку на фармінг і сировину, дедалі частіше придивляються до готового продукту. Додаткова маржа, диверсифікація ризиків на тлі волатильності ринків та профіциту в інфраструктурі й переробці змушують аграріїв інвестувати у фудіндустрію. Вхідні квитки у глибоку переробку дорогі, але спокуса отримати контроль над ланцюгом від поля до споживача зростає.
-
Де знаходиться маржа майбутнього: у полі, на полиці, чи десь посередині? Чому гравці ринку дивляться у бік готового продукту.
-
Диверсифікація ризиків: чи може фудіндустрія стати «страховкою» від волатильності глобальних ринків?
-
Бар’єри входу: великі інвестиції, нові компетенції, конкуренція з глобальними брендами. Як агрохолдинги будують стратегію?
Учасники:
Тарас Баран, директор комерційного департаменту "Агропродсервіс"
Наталія Кравцова, генеральна директорка ТОВ "Агропромислова компанія "МАЇС"
14:45–15:25
Панельна дискусія "Операційний двигун компанії: що забезпечує ефективність food-виробництва та ланцюга постачання"
Що краще: коли попит перевищує пропозицію і ви не встигаєте його закривати, чи коли попиту бракує і зростають зайві витрати? Насправді виграє той, у кого працює керований потік — "операційний двигун", що синхронізує закупівлі, виробництво, дистрибуцію та полицю. На панелі поговоримо про архітектуру такого "двигуна", вимоги до швидкості й гнучкості в нинішніх реаліях, політики, які утримують стабільний сервіс-левел, практики ринкових лідерів і момент, коли варто запускати системні покращення операцій.
Модераторка:
Учасники:
Андрій Цегелик, CEO біотех-компанії Enzym Group
Олег Волошин, засновник компанії "Маленька Голландія" (бренд "ЛЕККЕР")
Сергій Туров, директор Чернігівської броварні компанії AB InBev Efes Ukraine
CEСІЯ 2. Комунікації на ринку іжі
15:25–15:55
Панельна дискусія "Food-маркетинг. Як просуватись напряму та продавати більше: робота з інфлюенсерами, Iнста, Tik Tok"
Усі говорять про вірусні відео й хайп, але чи веде він до продажів? Дискутуємо, як фуд-брендам використовувати соцмережі та інфлюенсерів для фінансових результатів, а не лише для впізнаваності. Дамо відповідь на питання: де межа між популярністю та бізнес-результатом.
Учасники:
Тарас Фітьо, співзасновник та співвласник "ТОМ"
Андрій Петренко, YoungChef, молодий український шеф
Сергій Костя, регіональний маркетинг-директор Bolt у країнах Центральної і Східної Європи та Азії
CEСІЯ 3. Longevity & wellness – тренд на здорову їжу
15:55–16:35
Панельна дискусія "Healthу Food: масовий ринок чи вузька ніша?"
Дискусія про категорію споживачів, які прагнуть не просто їсти корисно, а жити довше та якісніше.
-
Чи стане здорове харчування, нутрицевтики та персоналізовані дієти масовим ринком, чи залишаться нішевим трендом для обраних?
-
Які продукти реально впливають на активне довголіття?
-
Чи готовий український споживач платити за них сьогодні?
Учасники:
Марина Булацька, заступниця комерційного директора "Сільпо"
Діана Шмир, CEO та CMO бренду Healthy Choice, співзасновниця компанії Zerna
Олена Красовська, R&D-директорка біотех-компанії Enzym Group
16:35–17:00
Кава-пауза
CEСІЯ 4. Використання AI на ринку їжі
17:00–17:30
Панельна дискусія "Штучний інтелект на "кухні" бізнесу: робочі сценарії для фуд-індустрії"
-
Якою сьогодні є робоча сфера застосування AI в компаніях фуд-індустрії?
-
Які результати вже отримують компанії від використання AI-агентів?
-
Які сценарії майбутнього розвитку бачать компанії?
Модератор:
Сергій Костя, регіональний маркетинг-директор Bolt в країнах Центральної і Східної Європи та Азії
CEСІЯ 5. Стартап-пітчинги
17:30–18:30
Пітчинг-сесія "Стартапи в agrifood-tech сфері"
Презентації 8 інноваційних рішень від українських агропродовольчих стартапів
-
Neomi
-
Chornozem
-
SmartAgroSoft
-
єБазар
-
Crosscheck
-
Ricky Food
-
CARBONEX
-
Culinara
Журі:
Марія Романова, CEO Radar Tech
Олександр Руденко, керівник групи інвестиційних проєктів МХП
Катерина Співакова, директорка з комунікацій та взаємодії з урядом KERNEL
18:30–18:40
Церемонія нагородження "Проривний продукт 2025"
18:40–19:40
Нетворкінг-коктейль
Онлайн-день "Експортні стратегії"
11:00–11:30
Панельна дискусія "Як забезпечити стабільну прибутковість на зовнішніх ринках?"
Аналіз стратегій просування, які працюють на зовнішніх ринках: прямий експорт, дистрибуція, партнерство, e-commerce. Обговоримо їхню економіку та критерії вибору, щоб сформувати збалансований route-to-market і забезпечити маржу на нових ринках.
11:30–12:00
"Nammi: інновації у сфері сублімовавних снеків, що відкривають доступ до зовнішнього ринку"
12:00–12:30
"Кейс Sneco: як потрапити на полички в Європі"
12:30–13:00
"Поле гри за межами України: як утримати напругу, не згоріти і виграти на нових ринках"
13:00–13:30
"Досвід виходу на міжнародні ринки: уроки та рішення, що працюють"
Олена Стретович, керівниця "Органік Мілк", "Органічний мʼясний продукт" та "Домашня курочка"
13:30–14:00
Перерва
14:00–14:30
"Індія як стратегія зростання: кейс NonStop про активну експансію під час війни"
14:30–15:00
"Місце зустрічі з ринком: виставки як ключ до міжнародних продажів"
15:00–15:30
"Дизайн на експорт: як створювати паковання, привабливе для іноземного споживача"
15:30–16:00
"D2C експорт без кордонів: як агро- та фудвиробникам виходити на прибуткові ринки через маркетплейси та digital"
16:00–16:30
"Як завдяки B2B маркетплейсу Alibaba розпочати продажі на 190 країн за два тижні?"

