top of page

Our Clients Say

Шестопалов_БРАТИ ЦЮ.JPG

директорка з різних питань МХП

Шестопалов_БРАТИ ЦЮ.JPG

директорка з різних питань МХП

Шестопалов_БРАТИ ЦЮ.JPG

член наглядової ради МХП

Зал 1. Тема року – Як українським гравцям не упустити можливостей, що надає світова трансформація ринку їжі
Ведучий події – Тимур Мірошниченко

9:00–10:00

Реєстрація учасників та ранкова кава

10:00–10:05

Відкриття події

CEСІЯ 1. Світові тренди та нові ринки для України

10:05–10:20

Світові фудтренди та точки зростання для українського сектору Agri-Food.

Борис Шестопалов, засновник Volia Agri-Food Park, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group, ідеолог New Food Summit

10:20–10:50

Keynote-виступ. Трансформація компанії в food-секторі

(виступ підтверджується)

10:50–11:20

Нація на фронтирі. Довготермінові сценарії для економіки. На що орієнтуватись бізнесу

(виступ підтверджується)

11:20–12:30

Панельна дискусія "Від Agrі- та Food- до Agri-Food-сектору. Як Україні розбудувати сектор Agri-Food нового покоління"
Світ на порозі революції в їжі. Нові технології, сучасні вимоги до їжі та способів її виробництва вже значно вплинули на весь ланцюжок "з поля до тарілки", і призвели до швидкого розвитку нового потужного сектору – AgriFoodTech. В Україні ми теж бачимо паростки AgriFoodTech. Для нас це на самперед – про національну безпеку, адже фінансувати власну армію ми можемо тільки за рахунок податків від бізнесу, тому стратегічно треба рухати власне сільське господарство в бік готових продуктів з доданою вартістю. А харчові продукти, в свою чергу, допомагати виводити на експорт.
Питання дискуссії:
➢ Як Україні побудувати новий Agri Food Tech-сектор:
- сталість розвитку, харчова безпека
- власна стратегія майбутнього, запуск інновацій
➢ Де блакитний океан для українських продуктів?
➢ Якими є барʼєри для розвитку нового сектору. Як швидко впровадити європейські стандарти?
➢ Як прискорити появу інновацій і як держава може допомогти в цьому процесі?
➢ Як формувати стартап-культуру?
Модератори: Андрій Длігач, Лариса Мудрак
Учасники:
Олена Вовк, співвласниця біотехнологічної компанії Enzym Group
Борис Шестопалов, засновник Volia Agri-Food Park, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group

Запрошуємо:
Юлія Свіріденко, Мінекономіки / Олексій Соболєв, Мінекономіки / Віталій Кіндратів, Мінекономіки / Тарас Висоцький, Мінагрополітики / Михайло Федоров, Мінцифри
Віктор Іванчик, Астарта, Юрій Косюк АБО Дмитро Зозуля, MHP, Вячеслав Москалевський, Рошен

12:30–13:30

Ланч

СЕСІЯ 2. Бізнес-моделі та ринки збуту

13:30–13:50Кейс Glovo. Як працює R&D іспанського бренду доставки на українському ринку. Марина Павлюк, СЕО Glovo в Україні (виступ підтверджується)

13:50–14:10Кейс. Вихід на зовнішні ринки (підтверджується)

14:10–15:10Панельна дискусія "Українські бізнеси у пошуках оригінальних бізнес-концепцій, що створюють додаткову вартість"
Якими є бізнес-перспективи маленьких та середніх компаній? Які типи моделей існують на ринку сьогодні і якими є способи посилення конкурентноздатності? Чи можна розвиватись без виходу назовні?
Питання дискусії:
➢ Чи готові українські компанії до конкуренції на падаючих трендах.
➢ Виклики різних бізнес-концепцій всередині країни та при виході на експорт.
Модератор: Ігор Гут, співзасновник шведсько-українського проекту DYB [Develop Your Business], системний дослідник бізнесу та конкуренції

Учасники:
Іван Мірошніченко, власник ТМ Zernari, магазинів Fermachi
Тарас Фітьо, співзасновник компанії "TOM"
Василь Микулин, засновник пивоварні Varvar
Сергій Чепець, генеральний директор компанії GFS

Запрошуємо:
Євген Шигаєв, співзасновник ТМ Bob Snail (відповідь в листопаді, пропонуємо зробити кейс)
Олександр Місюренко, власник та СЕО компанії Nonpareil
Олег Дмитрук, TM Kabanosy, "Дмитрук" (думає)
Тарас Мороз, власник Молоко від фермера
Сергій Любомиров, Muesli Mania (granola to go)
Олександр Жиляєв, співзасновник Ponchyk Boy

15:10–16:00Панельна дискусія "Експорт. Як українським продуктам закріпитись на зовнішніх ринках збуту"
Модератор: уточнюється

Питання дискусії:
➢ як проаналізувати потенціал різних ринків та дослідити потреби споживачів;
➢ як оцінити життєздатність власної бізнес-моделі за кордоном і розрахувати економіку;
➢ як швидко тестувати власні гіпотези стосовно нових ринків;
➢ як зацікавити потрібних партнерів та створити ефективну стратегію продажів;
➢ як знайти позиціювання та найкращі способи просування власних брендів в різних країнах

В процесі підготовки

16.00-16.30Кава-пауза

СЕСІЯ 3. Інвестиції в Food Tech

16:30-17:30Панельна дискусія "Як залучити кошти у розвиток Agri-Food Tech"
Модератор: Вікторія Тігіпко / Ольга Трофімцева / Катерина Конащук / Владіслава Магалецька / Жанна Крючкова / Віра Платонова
Питання дискусії:
Що шукають інвестори, щоб визначити, у кого вони інвестуватимуть, і які технології можуть викликати найбільший інтерес?
Коли йдеться про харчування, збагачення та їжу як ліки, які рішення та інновації викликають інтерес?
Після корекції ринку та так званої «бульбашки», яка лопне для альтернативних протеїнів, як можна зменшити ризик інвестиції та знову залучити спеціалістів широкого профілю в харчов

Запрошуємо:
Денис Тафінцев, старший партнер Horіzon Capital / Роман Черепаха, инвестиційний директор Horіzon Capital
Павло Карташов, директор Українського фонду стартапів
Тарас Кириченко, Фонд "Толока"
USAID
Дан Якуб, старший партнер Diligent Capital Partners (DCP)
Олексій Сипко, директор з маркетингу та продажів,співвласник Agrofusion
Сергій Будкін / Олег Ковтун, FinPoint Investment
Ігор Маркевич, AdvantageUkraine
Рейнауд Наутен, радник з питань сільського господарства Посольства Королівства Нідерландів в Україні
Кормотех
Сергій Українець, Фруктона
Руслан Гашев, в.о. голови правління Експортно-кредитного агентства

СЕСІЯ 4. Перспективи розвитку індустріальних парків в Україні

17:30–18:30Панельна дискусія "Індустріальні парки в Україні: як забезпечити розвиток та зростання"
Модератор: Валерій Кирилко, власник та CEO "Індустріальні парки України" (виступ)
В проєкті держбюджету на 2024 рік на стимулювання індустріальних парків передбачено 1 млрд грн. Як скористатись цією сумою та пріоритетами, які ставить держава по відновленню промисловості?
➢ Законодавство про індустріальні парки: як скористатись низкою стимулів для інвесторів в індустріальні парки
➢ Від промзони до індустріального парку. Як Україні перейти до сучасної промислової інфраструктури
➢ Кому зараз вигідно вікдривати виробництво в індустріальних парках
➢ Як виглядають сучасні індустріальні парки і до чого тут екосистемне мислення
Учасники:
Дмитро Киселевський, заступник голови комітету Верховної Ради з питань економічного розвитку
Борис Шестопалов, засновник Volia Agri-Food Park
Андрій Ропіцький, директор індустріального парку "Біла Церква"
Сергій Цівкач, виконавчий директор UkraineInvest
Олександр Бондаренко, керівний партнер Bureau of Investment Programs керівної компанії індустріальних парків NOVO
Вячеслав Дубовик, CEO Pripravka

Запрошуємо:
Вячеслав Овечкін, директор департаменту інвестицій, інновацій та інтелектуальної власності Мінекономіки

18:30–21:00Нетворкінг-фуршет

22 листопада

Зал 1. Іжа майбутнього

Тема дня – Cтворення проривних продуктів

9:00–10:00Ранкова кава-пауза

10:00–12:30Сесія 1. Споживчі тренди на ринку їжі

10:00–10:15Вступне слово. Великі тренди на ринку їжі, що впливають на Україну. Олена Вовк, співвласниця біотехнологічної компанії Enzym Group

20 хвилин
додатковоСучасні food-тренди та здоровий спосіб життя. Як використовувати продукти на користь?
Запрошуємо:
1. Innova Market Insights. ТОП-10 великих споживчих трендів в світі

"Володимир Бородянський, Saturday Team (підтверджуємо)
Аналізують data з відкритих джерел
Вони могли би зробити дослідження про фуд тренди в світі (Європа +США чи інша цікава географія) і презентувати його на івенті.
Що і як хочуть їсти люди, і чи і як встигають за цим виробники?
(Дослідження трендів споживання/виробництва в Європі і інших розвинених країнах з акцентом на пошуку цікавих кейсів)
Верхньорівнева структура:
- food consumption тренди
- food production тренди

ДОСЛІДНИКИ ТА КОМПАНІЇ
Food тренди та споживач: аналіз рушійних факторів та тенденцій

Зважаючи на зростаюче занепокоєння щодо кризи вартості життя в Україні, як це впливає на мотиви та поведінку споживачів, коли справа стосується їжі?
Як виглядає інтерес споживачів до альтернативного протеїну, харчування та їжі як ліків і як це порівнюється з попередніми роками? Як споживачі оцінюють такі фактори, як ціна та стійкість?
Які інструменти можуть допомогти глибше зрозуміти ці тенденції та мислення, і як інноватори в галузі харчових технологій можуть використовувати дані, щоб найкраще позиціонувати себе та краще зрозуміти ринок?
Які зміни у споживачів відчули бренди, роздрібні торговці та постачальники громадського харчування за останні 12 місяців? Які стратегії вони впроваджують, щоб найкраще налагодити зв’язок із споживачами та досягти резонансу з ними, щоб збільшити захоплення та утримання?

10:15–10:35Виступ. "Український споживач: патерни купівельної поведінки та готовність споживати продукти Future Food продукти — дослідження Gradus Research". Анна Ільєнко, Sales & Development Director Gradus Research

10:35–11:00Що відбувається зі споживачем та товарними категоріями. Тренди. Анна Ільчук, директорка Nielsen Україна

11:00–11:20Виступ "Як Сільпо розвиває крафт в Лавці традицій". Марина Булацька, заступниця комерційного директора "Сільпо"

11:20–12:30Панельна дискусія "Хайп чи бізнес? Хто виграє нішу ready to eat/ready to cook"
Напівфабрикати, в тому числі заморожені, – зростаючий тренд на українського ринку. Цьому сприяють як споживчі настрої, так і продуктові експерименти локальних українських бізнесів і роздрібних мереж. Cтане ніша прибутковою для великих гравців, чи це просто черговий хайп? В кого більше шансів отримати вигоду від інвестицій в розвиток нової категорії? Обговоремо ці та інші питання під час дискусії.
Питання дискусії:
➢ Чи звик український споживач купувати ready to eat / ready to cook?
➢ Які напівфабрикати користуються попитом і чому?
➢ Як виробники напівфабрикатів вирішують проблеми свіжості, смаку, зберігання?
➢ Які канали збуту працюють найкраще і в чому секрет успіху?
➢ Якими є амбіції роздрібних мереж в розвитку ніші ready to eat / ready to cook?
➢ Хто швидше виграє конкуренцію за споживача: власна продукція мережі, локальний виробник чи великий системний бізнес?
Модератор: Микола Чумак, співзасновник та CEO компанії IDNT

Учасники:
Андрій Усенко, CEO та співзасновник компанії "Мʼясторія"
Марина Сергієнко, СЕО "Коло"
Віталій Войтович, засновник Premier FOOD Group (ТМ Mr. Grill)

Запрошуємо:
Олег Мерченко, мережа Сiмі, компанія “Клевер Сторс” АБО Сергій Кікіньов ...
Володимир Матвійчук, Галя балувана
"Легко!" від MHP
Олександр Гудков, GoodFood вдома / Смак традицій / Вареній

12:30–13:30Обід

13:30–15:30Сесія 2. Створюємо їжу нового покоління

13:50–14:30Функціональна їжа в світі та Україні.
Кейс ТМ Flakes. Представник Enzym Group
Кейс "Інноваційні напої з чорноземної пшениці". Олег Білявець, засновник компанії Biligrain (підтверджується)
Кейс функціональних батончиків

14:30–14:50"Нові технології для створення проривних продуктів". Ксенія Зажигіна, співзасновниця CMYK Ingredients

14:50–15:30Панельна дискусія "Виклики Plant based. Чи складеться культура рослинної їжі в Україні?"
Питання дискусії:
➢ Які перспективи та сценарії розвитку ринку plant-based в Україні (враховуючи, що культура споживання низька, ціни досить високі, і навіть світовий ринок демонструє сповільнення росту)
➢ Якість, корисність та споживча цінність plant-based продуктів – міф чи реальність? Як покращувати смакові показники?
➢ Відповідність ціни і цінності у plant-based продуктах. Ціноутворення для нових продуктів
➢ Як створити реально проривний та інноваційний продукт?
➢ Як працювати з барʼєрами сприйняття та розвивати культуру споживання plant-based? Чого хоче від plant based HoReCa?
➢ Чому HoReCa та роздріб працюють з plant based зараз і чого хочуть від plant based наші споживачі?
МОЖЛИВО ДОДАТИ: ПРИГОТУВАННЯ НА СЦЕНІ

Модератор: Олександр Жиляєв / Настя Голобородько
Учасники:
Андрій Черуха, власник Eat Me At
Роман Квашенко, власник Wanted Vegan (участь підтверджуєтся)
Богдана Леонова, co-founder GreenGo

Запрошуємо:
Представник Goodwine
GreenSmile (молоко Люстдорф)
Fine Organic (сири)
Овочеві галети PlantFood
Яна, GreenChef

15:30–16:00

Кава-пауза

16:00–18:00 Сесія 3. R&D-центри та інновації

16:00–16:20

Виступ "Як влаштовані продуктові інновації в Новій Пошті".

Ярослав Мудрий, team lead із розробки інноваційного пакування "Нова Пошта"

16:20–16:40

Кейс. Як побудовано R&D-центр в food-компанії (шукаємо виступ)

16:40–17:10

Панельна дискусія "Розбудова інновацій в компаніях. Як R&D центри корпорацій враховують тренди Future Food"
➢ Як прискорити продуктові інновації завдяки використанню бажання споживачів купувати більш здорові продукти харчування, з урахуванням всіх сучасних трендів
➢ Яку роль може відігравати корпоративне венчурне фінансування для створення продуктових інновацій в галузі?
➢ Як виглядають різні моделі співпраці корпорацій зі стартапами та науково-дослідницькими центрами? Що приносить найбільший успіх?
➢ Де знайти гроші на ТEВ – початок інновацій. Хто підтримає виробників?
Модератор:

Запрошуємо:
Представник R&D-центру МХП
Алессандро Дзанелли, CEO Nestle в Украине и Юго-Восточной Европе
Представник "Нові продукти"
Roshen
Виробники сирів – Ardis (в Европе представляли продукти)
Нуковці

17:10–18:00Food Tech Стартапи. Як стимулювати розвиток нових проєктів в Україні (спільно з Ukrainian Startap fund)
➢ Основні виклики розвитку agri food tech стартапів
➢ Успішний досвід – пошук свого місця на ринку
➢ Проблеми фінансування

Думаємо запросити:
BetterMe
Avocado AI
Justo
Dots Platform
Foodex

Виступ expirenza by mono. Михайло Селецький

Битва – інноваційні продукти проти традиціоналістів

Collapsible text is great for longer section titles and descriptions. It gives people access to all the info they need, while keeping your layout clean. Link your text to anything, or set your text box to expand on click. Write your text here...

Collapsible text is great for longer section titles and descriptions. It gives people access to all the info they need, while keeping your layout clean. Link your text to anything, or set your text box to expand on click. Write your text here...

01

This is a title. Click here to edit.

02

This is a title. Click here to edit and add your own text.

03

This is a title. Click here to edit and add your own text.

04

This is an extra long title. Click here to edit and add your own text. It's easy.

Aunt Bette's Homemade Pecan Pie
Make It
Rockin’ Rocky Road Ice Cream
Make It
Tom’s Heavenly Apple Strudel
Make It
Joe’s Divine Butter Tarts
Make It
12/16
robert@gmail.com
09/16
dana@gmail.com
10/15
betty@gmail.com

Shipping options

Standard delivery (5-10 days) - Free
Expedited delivery (3-4 days) - $10
Express delivery (1-2 days) - $15

International shipping rates vary by country.

ПАРТНЕРИ

Організатор

Генеральний
партнер

Партнер

Інтелектуальний
партнер

Генеральний
спонсор

Організатор

Генеральний
партнер

Партнер

Інтелектуальний
партнер

Генеральний
спонсор

Організатор

Генеральний
партнер

Партнер

Інтелектуальний
партнер

Генеральний
спонсор

ДОРАДЧА РАДА

До формування контенту залучені ключові експерти та представники Agro-, Food-, BioTech-ринків України та Європи.

0925_edited.jpg

Борис Шестопалов

Віце-прем'єр-міністр
компанії АААА рваолів

0925_edited.jpg

Борис Шестопалов

Віце-прем'єр-міністр
компанії АААА рваолів

0925_edited.jpg

Борис Шестопалов

Віце-прем'єр-міністр
компанії АААА рваолів

0925_edited.jpg

Борис Шестопалов

Віце-прем'єр-міністр
компанії АААА рваолів

СПІКЕРИ

Vovk_edited.jpg

Борис Вовк

Віце-прем'єр-міністр
компанії АААА рваолів

0925_edited.jpg

Борис Шестопалов

Віце-прем'єр-міністр
компанії АААА рваолів

0925_edited.jpg

Борис Шестопалов

Віце-прем'єр-міністр
компанії АААА рваолів

0925_edited.jpg

Борис Шестопалов

Віце-прем'єр-міністр
компанії АААА рваолів

Agenda

AGENDA

9am - 10am

Meet & Greet

10am - 12pm

Keynote Speakers

 Main Auditorium 

12pm - 1pm

Lunch Break

1pm - 5pm

Workshop Sessions

 Havana Convention Room 

7pm - 12am

Closing Party

 The Ball Room 

bottom of page