top of page

ІДЕЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ,
ЯКІ ЗМІНЮЮТЬ
РИНОК ЇЖІ

18–19 ЛИСТОПАДА 2025,
КИЇВ ТА ОНЛАЙН

NEW FOOD SUMMIT У 2024 РОЦІ

Організатор

Генеральний партнер

hd-group_white.png

Інтелектуальний
партнер

Стратегічний

партнер

mhp-341.png

Офіційний партнер

Офіційний партнер

Офіційний партнер

Офіційний партнер

oleina-white-LogoUkr.png

Партнер

GEA_Logo_w_Claim_sRGB_Solid_neg.png

Партнер

Нетворкінг-партнер

Нетворкінг-партнер

Чи на часі зараз думати та говорити про інновації, тренди та технології, нові продукти та стратегії розвитку фуд-індустрії?


В умовах війни, енергетичної кризи і браку людського капіталу головна задача бізнесу – вижити, мінімізувати витрати, оптимізувати ресурси та процеси, не ризикувати і навіть завмерти. Водночас, світ стрімко рухається вперед, і перспективи вступу в ЄС підштовхують український агріфуд до активної інтеграції в європейський ринок. А це означає нові стратегічні рішення, нові стандарти та вимоги, нові технології, нові продукти.


І в такій розтяжці – між українськими викликами та європейськими перспективами – український фуд-бізнес має не просто встояти, а й забезпечити майбутнє зростання. Тільки балансуючи між бізнес-ефективністю сьогодні та інноваціями завтра, можна стати лідерами на міжнародному ринку і сприяти зростанню агріфуд-галузі

Ірина Бондаренко,

Алла Ліпінська
продюсерки New Food Summit

NEW FOOD SUMMIT –
КЛЮЧОВА ПОДІЯ ПРО ТЕХНОЛОГІЇ, ЛЮДЕЙ
ТА БІЗНЕСИ,
ЯКІ ЗМІНЮЮТЬ РИНОК ЇЖІ

Запрошуємо вас відвідати New Food Summit, щоб:

зрозуміти, як українському агріфуд-бізнесу забезпечити ефективність та зберегти маржинальність в сьогоднішніх умовах; 

дізнатись про підходи та технології, які дозволять адаптувати свої продукти під вимоги ЄС та підкорити глобальні ринки;

отримати інсайти щодо змін на ринку і в поведінці споживачів, а також дізнатись про їжу в часи блекаутів та інші тренди в new food;

поспілкуватись з однодумцями – інноваторами, які вже створюють їжу нового покоління, знайти партнерів для втілення проривних ідей в цьому напрямку.

ВІД ГЕНЕРАЛЬНОГО ПАРТНЕРА

Як засновник та інвестор Volia Agri-Food Park, я маю місію – трансформувати харчову промисловість України з сировинної у виробництво готової продукції з високою доданою вартістю. Це дозволить реалізувати величезний економічний потенціал України та стати впливовим гравцем на світовому ринку AgriFood.


У нас є всі передумови – розвинений аграрний та продовольчий сектори, великий IT-кластер та інтелектуальний потенціал для інновацій.


Але ключовим в цій трансформації стане тісне поєднання зусиль усіх зацікавлених сторін та їх готовність до співпраці. Саме таку ціль ми ставимо перед собою, започаткувавши New Food Summit – потужний майданчик для плідної співпраці на благо країни та кожного! 


Запрошую до дискусії усіх представників харчової та переробної галузей, food startups та інвесторів, дослідників та експертів, а також інших, дотичних до виробництва та дистрибуції їжі компаній!

Борис Шестопалов,
засновник та інвестор Volia Agri-Food Park, співвласник та генеральний директор групи компаній HD-group, співвласник GFS Group, генеральний партнер New Food Summit

ФОРМАТ ПОДІЇ

Панельні дискусії та розгляд кейсів. Такий формат дозволяє дізнатись про всі нові ініціативи на українському ринку їжі. Ми орієнтовані на свіжі кейси, дискусії з експертами та інвесторами, огляд світових трендів споживання та виробництва їжі, спеціалізовані воркшопи та актуальні дискусії з ключовими гравцями ринку.​

Якість контенту забезпечує Дорадча рада з представників компаній – інноваторів та ентузіастів ринку їжі.

Більше 70 доповідачів – експертів з міжнародних та українських компаній, які залучені в розвиток продовольчої системи України на всіх рівнях.

New Food Bar – унікальна можливість представити та продегустувати протягом події їжу та напої нового покоління.

EXPO-зона з інноваційними рішеннями та технологіями для Agro- та Food-сфер.

Сесія стартап-пітчингу – цікаві стартапи в foodtech-секторі

Нетворкінг-сесії з потенційними партнерами та інвесторами, неформальне спілкування та обмін досвідом.

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ

Ми забронювали для події в Києві конгрес-хол, який відповідає сьогоднішнім потребам наших учасників у комфорті та захисті під час повітряних тривог.
Про місце проведення буде повідомлено учасникам окремо.

Також можлива участь в онлайн-форматі.

DSC-336_edited.jpg

АУДИТОРІЯ

В 2023 році New Food Summit зібрав більше 450 учасників — гравців агріфуд-екосистеми: представників харчової та переробної галузей, а також інших дотичних до виробництва та дистрибуції їжі компаній на різних етапах “від поля до тарілки”: 

  • професіонали з сектору FMCG, 

  • представники агробізнесу, 

  • експерти рітейлу, 

  • стартапи та ентузіасти стартап-екосистеми,

  • постачальники обладнання та технологій, виробники інгредієнтів та харчових додатків, компанії обслуговуючої сфери, 

  • представники HoReCa, 

  • аналітичні та консалтингові центри, навчальні заклади, 

  • дистриб'ютори,

  • логістичні компанії,

  • фахівці з упаковки,

  • представники інвестиційного та банківського сектору,

  • виробники товарів для тварин,

  • інші сфери.

Подія об'єднала стратегів та інноваторів, які мислять масштабно, діють проактивно та мають амбіції. Серед учасників за посадою:

  • власники, співвласники та засновники компаній,

  • СЕО, директори та заступники директорів,

  • директори підрозділів, керівники відділів та проектів,

  • менеджери з розвитку, маркетинг-менеджери та трейд-менеджери

  • технологи та інші фахівці.

Приєднуйтесь до New Food Summit, якщо ви шукаєте нові можливості розвитку для свого бізнесу, прагнете забезпечити його операційну ефективність, а також хочете дізнатися про останні тренди та  інновації у сфері new food.

0631_edited.jpg

ВІД ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПАРТНЕРА

Щодня впродовж 30 років команда Enzym Group створює нові функціональні продукти, які підвищують рівень життя людей. Ми впроваджуємо біотехнології у повсякдення, як ніхто знаємо біотех-ринок і переконані, що України бракує на глобальній мапі інноваційних продуктових рішень. 

Давайте разом закладемо фундамент екосистеми для спілкування, знайомств, обміну досвідом і трендами та продуктивного співробітництва. Спільно ми здатні підкорити світ як потужні українські гравці фудтеху.

За нові ідеї, за нові виробництва, за трансформації ринку їжі в Україні! 

До зустрічі на New Food Summit.

Олена Вовк,
співвласниця біотехнологічної компанії Enzym Group та петфуд виробника Kormotech

Vovk.jpg

ГОЛОВНА ТЕМА РОКУ НА САМІТІ 

ЯК УКРАЇНСЬКИМ ГРАВЦЯМ НЕ УПУСТИТИ МОЖЛИВОСТЕЙ,

ЩО ВИНИКАЮТЬ ЗАВДЯКИ ТРАНСФОРМАЦІЇ

ГЛОБАЛЬНОГО РИНКУ ЇЖІ

КЛЮЧОВА ТЕМАТИКА

Ми допоможемо бізнесам зрозуміти трансформаційні процеси на глобальному ринку їжі, отримати інсайти та технології для створення власних проривних продуктів харчування в Україні, а також їх виведення на глобальні ринки.

Саміт триватиме два дні, в перший день будемо говорити про тренди та перспективи ринку, в другий основні теми - іжа майбутнього та smart agro.

Як споживачі підлаштувались під життя без світла і яку їжу споживають під час блекаутів. Ексклюзивне дослідження Gradus Research

Які стратегії харчування обирають українці в умовах блекаутів? Як змінюється раціон без доступу до холодильників та кухонної техніки? Рішення по зберіганню та приготуванню їжі. Найпопулярніші категорії в сегменті ready-to-cook/ ready-to-eat. Висновки для бізнесу: продуктові рішення, які найкраще задовольнять нові потреби споживачів.

  

Ланцюжки поставок їжі в часи блекаутів: як агріфуд-бізнес долає виклики року

Які трансформації вже відбулись і можуть ще відбутись у ланцюгах постачання їжі "від поля до столу" внаслідок енергетичної кризи? Системні рішення, які кожен учасник знайшов на своєму етапі. Як знайти точки дотику та "перепроектувати" весь ланцюг постачання, зробивши взаємодію ефективною? Яким має бути екосистемне рішення, що забезпечить безперервність виробництва, логістики та дистрибуції продуктів харчування?

 

Інвестиційний метч: як харчовому бізнесу залучити капітал і розвиватись

Тренди та напрямки в харчовій галузі, що найбільше цікавлять інвесторів. За якими критеріями інвестори оцінюють харчові компанії? Як бізнесу підготуватися до залучення інвестицій та які кроки зробити в процесі підготовки та переговорів з потенційними інвесторами? Як побудувати стратегію співпраці з інвесторами, щоб це було вигідно обом сторонам?

 

В пошуках маржинальності: інновації, технології, рішення по оптимізації та інші способи збільшення прибутковості

Кейс про шлях до лідерства. Поєднання традиційних підходів та інновацій у виробництві. Нові продукти та нові ринки. Баланс між клієнтоорієнтованістю та прибутковістю бізнесу.